dinsdag 10 april 2018

Thema: Spotlight Coloring met bloemen

In deze week is ons thema Spotlight coloring! overal zie je de bloemetjes en de vlinders verschijnen en dat vond ik de perfecte inspiratie voor mijn kaart!





Begonnen ben ik met een vierkant kaartje, aan de zijkant is een stans van Triggered Emotions gebruikt. Als eerste 2 x de bloem- vlinder stempel van Craft Sensation gestempeld op wit papier.

Een  is rond uitgeknipt hij is kleiner dan de gestanst rondje met een snijmal van Craft Sensation.
Van groen papier is een bloem geknipt die net even groter is dan de stans zelf en deze is in het midden van de kaart geplakt. Je krijgt zo 3 op een volgende maten, knip uit het bovenste uit gestanste rondje een  puntje uit zodat je het verrassingseffect krijgt.

In het midden van de cirkel die ik heb in gekleurd met de Watercolour Dual-tip pens maak  je een gaatje en doe hier een split pennetje in. Je kunt nu de bovenste bloem draaien, plak de cirkel vast op de groene bloem. Je kunt nu alleen nog de bovenste bloem bewegen.






Genieten jullie ook zo van de bloemen vlinders en het zonnetje?





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 


* Papier/ Paper *
Cardstock || Groen || Wit

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensations || CR0274/17A4

* Snijmallen/ Dies*
Triggered Emotions || 2560377 || 2559568

* Inkt / Ink*
Memento || tuxedo black ME-900 

* Overig / Rest * 
Watercolour Dual tip pen || Splitpen 







2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karen,
    Leuk bedacht deze draaischijfkaart lekker vrolijk en lente achtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel martha.ik dacht het is weer eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===