donderdag 19 april 2018

Sketch: Koningsdag

Koningsdag! een feestdag voor iedereen  jong of oud wel of niet koningshuis gezind bent, er is genoeg leuks te beleven die dag.




Natuurlijk kom je dan al gauw uit op de kleur oranje hoe kan het ook anders met een achter naam als van " Oranje ".
Jullie hebben allemaal al het patroon van Willie gezien voor de sketch kaart aan het begin van deze week, ook ik heb het patroon gebruikt. Omdat ik al felle kleuren gebruikte voor mijn kaart heb ik de stempels rustig gehouden maar wel in het thema verjaardag.
Nadat ik alles op maat had gesneden was de kaart al gauw een feit. hij is vol kleur!...
Fijne Koningsdag de volgende week.





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Cardstock || Creme || Oranje || Rood || Design papier

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensations || setje uit november 2015

* Snijmallen/ Dies
Alie express || rondjes

* Inkt / Ink*
Memento || black tuxedo ME - 900

 *Overig/Rest*
Foam tape || Dubbelzijdige tape || Snijmachine

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Echt een koningsdagkaart in deze oranje kleur leuk met de koets en kroon
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt niet om de kleur heen :) Martha. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===