woensdag 7 maart 2018

It's a girl!!

Jemig, wat gaat het voor ons toch snel de weken om van die leuke opdrachten te maken. Ik ben net als de andere aan het vooruit lopen maar ik moet wel vooruit blijven lopen hahhahaha....anders loop ik achter!





Nieuwe opdracht is een geboorte kaartje maken
In deze blog ga ik uitleggen wat ik precies gedaan heb en wat ik gebruikt heb.
En hoe leuk is het dan om mijn favoriete kleur roze te gebruiken. Oops..

Het kaartje is 13.5 x 15 cm. Eigenlijk had ik hem wat langer willen hebben maar ja mijn cardstock was 30 cm dus kan ik die niet uitrekken naar langer. En wat je hebt moet je maar gebruiken.
Ik heb de mal van Marianne Design gebruikt aan de onderkant van het kaartje en daar achter een roze cardstock geplakt. 
Dit heb ik nog een keer gedaan op een ander stukje cardstock en daarna zo afgesneden dat hij er net boven past.


Maar voor ik dit laatste stukje op de kaart plakte, heb ik een stukje lint erom heen geplakt met de lijmroller. NIET met lijm doen hoor, want dat komt door je lint heen. De lint en de strik zijn los van elkaar.
Via een youtube filmpje heb ik de strik gemaakt. Deze uitleg vind je HIER.
Onder de strik enkele bloemenkelkjes geplakt en samen met de strik op de kaart geplakt met mijn lijmpistool. 
Verder heb ik de kaart versierd met parels en een vlinder.









=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel vind je een overzicht van de meest gebruikte producten.Vind je niet wat je zoekt, vraag het dan gerust aan ons. Wij proberen het zo voordelig mogelijk te bestellen voor je.



* Papier/ Paper *
Craft papier || rose || wit

* Stempels/ Stamps *
Action || Vlinders stempel || Stampin! Up || Stempel It's a girl

* Snijmallen/ Dies*
Marianne design || LR0344 Creatable Anja's Border || Action || Vlinder mal

* Overig / Rest *
Parels || Bloemenkelkjes || Lint



4 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===