maandag 20 november 2017

Themakaart: Sinterklaas "Is je schoen al gevuld?"

Wat is het weer een spannende tijd voor de kindjes en de ouders natuurlijk. Sinterklaas komt in het land en dat betekend dat er weer veel schoentjes gevuld gaan worden.




Toen mijn eigen kinderen klein waren vond ik dit een geweldige tijd,wat was het spannend of er s'morgens wat in de schoen zat.

Lijst van producten vindt zicht voortaan aan het einde van onze berichten.

Het patroontje van de schoen ben ik ooit al eens tegengekomen op internet, Heb deze 2x uitgeknipt
en opgemaakt met wit karton en ribbel karton.

Over het midden een strook rood karton van 6 cm van boord tot boord. Hier inkepingen in gemaakt en aan beide kanten tegen het schoentje geplakt en op het midden een deco papiertje.

Vervolgens 4 gaatjes geprikt en hier een stukje vliegertouw door gehaald.

Binnen in de schoentjes een bakje gemaakt van 9 x 5 cm wat kan dienen om een klein cadeautje in te doen. Zelf heb ik gekozen voor chocolade sticks omdat ik die zelf wel erg lekker vind.....

Het Sinterklaasliedje in Word getypt en hier onder een rood stukje karton geplakt en twee hoeken rond geponst.

Vind het zelf wel een geslaagd projectje wat vinden jullie???




LIJST VAN PRODUCTEN
Papier:
Dekoratief Marian, Ribbelkarton || Rood Karton || Restjes wit & deco papier || Sint Plaatje
Overig:
Aleene's, Tacky Glue || Foto Lijm || Vliegertouw

2 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===