vrijdag 13 oktober 2017

Parijs en zijn macrons

Parijs is een mooie stad en wat is er niet zaliger dan op een terrasje een heerlijk kop koffie en verse macrons te eten in Parijs.




Gebruikte producten:

Papier
  • Kaart en enveloppe  (beurs )
    • 13.5 x 13.5
    • oplegvel Parijs ( Action)
      • 13.2 x 13.2 cm
      • Rose linnenkarton (Beurs)
        • 7.5 x7.5 cm 
      • Rose linnenkartonlabel (Beurs)
      • Wit linnen karton ( Hobby Karton)
      • Plaatje komt van een tissue doos
        • 6.5 x 6.5 
      • Vellum voor de blaadjes
        Snijmallen
        • Craft Sensation ( Action)
          •  labels 
        • Marianne design
          • bloemen
          • Ali exspress
            • blaadjes
          Stickers (onbekend merk)
            • Happy B-day
            Hulpmiddelen
            • Witte bolltejes voor in de bloem (kerst afdeling Intratuin)
            • Tacky glue (Action)
            • Foam 2mm
            • DecoTime TwinMarkers op alcoholbasis (Action)
              • nr  42 Bronze green
              • nr 8 Rose pink
              • nr 14 Vermillior
            Het makkelijkste voor mij vind ik, is om alles van te voren te kleuren en dan pas uit te stansen. Dan is het zoveel makkelijker om een kaart in elkaar te zetten. Het beste kun je de velum van te voren in kleuren, daarna uit stansen aangezien de blaadjes erg teer zijn.
            De blaadjes heb ik verdeeld in vier stukjes, ik vond ze anders te groot.

            Zelf vind ik dat dit een kaartje met frisse kleuren is geworden. Ik ben tevreden en heb er geen spijt van gehad om een stukje van de tissue doos te gebruiken.

            Reacties en vragen, altijd welkom.

            6 opmerkingen:

            1. Mooie, zachte kaart met al die kleurtjes. En leuk om een plaatje van een tissue doos te gebruiken.
              lieve groetjes Angelique

              BeantwoordenVerwijderen
              Reacties
              1. Dag Angelique, Ik zag het liggen was op een Duitse tissue box dit plaatje ik dacht die doos neem ik mee , tissues heb je toch altijd nodig :) . Groetjes, Anita

                Verwijderen
            2. Heel mooi dit kaartje Anita ...zo leuk dat plaatje erop....

              groetjes Rosina

              BeantwoordenVerwijderen
              Reacties
              1. Dank je wel Rosina, het was wel even zoeken welk bloempje ik er bij zou doen en met de vellum die ik inkleurde vond ik het wel geslaagd. Groetjes, Anita

                Verwijderen
            3. Hoi hoi Anita
              Mooi kaartje heb je gemaakt in fris kleurtjes en een leuk plaatje!
              Liefs van Martha

              BeantwoordenVerwijderen
            4. Dag Martha, dank je wel, de lente spat er nog vanaf, tja en wie wil er nu niet in Parijs zijn in de lente.
              groetjes, Anita

              BeantwoordenVerwijderen

            === Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===