maandag 22 mei 2017

Wedding bliss two

Hoi Hoi,

Trouwkaarten zijn een van mijn favorite kaarten en ik kon het niet laten om er nog een te maken.
Alles (de kaart, de hartjes, strikje en de ringen)  zijn van het zelfde parelmoerpapier gemaakt.



De productenlijst is als volgt


De gebruikte embossingfolders en snijmallen

  • Action 
    • Made By Me witte parelmoerkaart met enveloppe 15 x 15
    • dubbelzijdige tape 
    • tacky glue 
    • kristal steentjes
  • Papier 
    • wit parelmoer cardstock
    • zwart cardstock
  • Marianne design 
    •  Lr 0238 Creatable Trouwringen 
  • Boekenvoordeel
    • strikje
  • Joy!Crafts
    • driedelig set hartjes 6002/0082
  • Darice embossing folders 
    • On your special day border
    • swirl
  • Cuttlebug Embossing Borders 
    • Wedding Mr & Mrs voor aan de voorzijde de envelop

Opbouw van de kaart gaat als volgt:

Het bovenste gedeelte van de kaart heb ik geëmbost met een rand embossing folder "On your special day". Daar onder 2 score lijntjes gezet.

De swirl embossing folder genomen en daarmee onder de 2 scorelijntjes geëmbost.
Van Joy!Craft de kleinste maat hartje genomen en één wit hartje voor de vrouw en één zwart hartje voor de man  uitgestanst. De witte hartje heb ik voorzien van een embossing patroon. Deze is gemaakt met een embossing folder van Cuttelbug Foulard.
Het zwarte hartje voorzien van het strikje.
Als laatste heb ik de kaart voorzien van de kristal steentjes.

Hopelijk hebben jullie genoten van deze kaart.

Tips, ideeën altijd welkom! laat gerust een berichtje achter.

2 opmerkingen:

  1. Echt heel erg leuk.
    Lekker chique ook, altijd goed voor een trouwerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Daphne, leuk dat je weer komt kijken, wit vind ik zelf ook zo mooi!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===