woensdag 8 maart 2017

Pret met Sizzix Thinlits Die Set Mixed Media 660220 deel 1

Vandaag met Sizzix Thinlits Die Set Mixed Media 660220 gewerkt.

Ik zal het bericht in 4 delen op delen " so stay tuned " 😉

Ook heb ik nog één bericht met de Sizzix Thinlits Die Set - Mixed Media Christmas 3PK 661602
Deze snijmallen trokken mijn aandacht toen ik ze zag, je kunt ze op verschillende manieren gebruiken, de kleine rondjes kun je ook aan elkaar leggen zodat je een groter oppervlakte krijgt. de honigraat kun je zowel als uitgestanste honingraat gebruiken of zoals ik laat zien bij de 4de kaart, en weer te gebruiken op een andere kaart.

Alle figuren kun je dubbel uitstansen zo dat je een groter oppervlakte krijgt. deze figuren zijn voor elke kaart te gebruiken, verjaardag , kinderkaart, dames /heren kaart en zelfs voor een rouwkaart.
Persoonlijk vind ik het erg leuk om een snijmal voor meerdere doeleinde te gebruiken.

Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220

maten zijn in inch.

1ste kaart




Gebruikte materialen:
  • Witte basis kaart recht hoek metallic- parelmoer
  • Bloemen patroon cardstock
  • Oogschaduw
  • Snijmal Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220
  • Dubbelzijdige tape
  • Lint
  • Snijmal vlinder van Couture Creations
  • Stempel van Craft Sensations Enjoy the little things
  • 2 paarse strass steentjes
  • Stempel inkt

De cardstock uitgestanst en afgetekend waar ik de oogschaduw kleur wilde aanbrengen.

 


Ik werk graag met mijn vingers dan kan ik beter mengen en voelen waar ik de kleur wil aanbrengen.

In deze oogschaduw zit iets van glanspoeder in en geeft een mooie glans op je papier.

Nadat ik tevreden was met de kleur heb ik de cardstock op het papier bevestigd met dubbelzijdige tape.

De vlinder uit wit cardstock gestanst en gekleurd met oogschaduw uit de zelfde box.

Voor de label heb ik ook oogschaduw gebruikt je kunt het daarna gewoon stempelen zo als je gewend bent het blijft mooi zitten op je bewerkte kaart.


2de kaart een mannenkaart




Gebruikte materialen:
  • Bruine basis kaart recht hoek
  • Bordeaux cardstock 
  • Jute ( burlap vierkant)
  • Houten knopje
  • Zwarte inkt
  • Groot alfabet letters van de Hema
  • Snijmal Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220
  • oogschaduw
  • dubbelzijdige tape
  • foam 2.5 mm

Met de snijmal de bordeaux kaart uitgestanst, deze op de kaart geplakt met de tape.



Witte cardstock gekleurd met oogschaduw en gestempeld.

Deze met foam op de kaart geplakt.

Van de overgebleven jute stukjes los rafelen en er een lusje gemaakt voor onder het houten knoopje.

Kaart in elkaar gezet.


3de kaart om zomaar te geven.




Gebruikte materialen:

  • Witte basis kaart rechthoek metallic- parelmoer
  • Witte cardstock
  • Versa Magic chalk inkt Tea leaves, Red magic, Thatched straw, Sahara sand
  • Inkt sponsjes
  • Snij mal zomaar shape die Nellie Snellen
  • Kant-en-klaar bloem 
  • Dubbelzijdige tape
  • Snijmal Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220

Met de snijmal de cardstock uit gestanst.



De basis kaart voorzien van de 4 kleuren ook het kaartje voor de zomaar snijmallen uit te stansen.

De kaart verder afgemaakt.

Losse delen van de honingraat snijmal heb ik bewaard en voor de volgende kaart gebruiken.

" so stay tuned " ðŸ˜‰  voor het volgende blog bericht!     

Met veel plezier heb ik deze kaartjes gemaakt en wellicht heb ik jullie kunnen inspireren.

Heb je interesse in de Sizzix Thinlits Die Set Mixed Media 660220 is deze binnenkort beschikbaar in de webwinkel van Hobby Alternatief

Tips, ideeën altijd welkom!


2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    heel leuk deze kaarten met mooie mallen gemaakt,
    leuk idee om met oogschaduw te werken!
    Mooi resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha,

      Dank je wel voor je compliment, kwam er bij toeval achter dat het een leuk effect heeft op parelmoer papier werk er graag mee. En je kunt kleuren mixen.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===