woensdag 11 januari 2017

Maandelijkse prijstrekking januari 2017 (afgelopen)

Ik ben zo enorm dankbaar dat ik de gelegenheid heb om nu een inkomsten te genereer met mijn hobby. Daarom  heb ik voor de eerste jaar, ieder maand een prijstrekking voor iedereen die me ondersteunt met mijn webwinkel

Ik voeg ieder dag nieuwe producten bij, dus ga geregeld kijken... 🙂


Prijs voor de januari prijstrekking is de Karin Joan "Hartes Regen" stempelset van Marianne Design.

Er zijn natuurlijk regels en dit lezen als volgt:
  1. Delen/ liken op facebook.
  2. bij aankopen van €5,- of meer maak je kans om de maandelijkse prijs te winnen. Ieder maand een nieuwe prijstrekking.
  3. Winnaar wordt bekend gemaakt op de 1e dag van de volgende maand.
  4. Grand Slam is een loyaliteitsprijstrekking en daarom alleen open voor degene dat ieder maand iets heb aangekocht.
  5. Voor deelnemers buiten Nederland geld een verhoogde verzendkosten. Deze is voor de rekening van de deelnemer.
  6. Geretourneerde bestellingen komen niet in aanmerking voor de Grand Slam. 
Ik wens jullie veel plezier en waardeer dit enorm als jullie meedoen. 

Groetjes
Sandie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===