maandag 13 juli 2015

Kaart met Te Gekke Krijtjes

Afgelopen weekend heb ik de Te Gekke Krijtjes gekocht. Daar heb ik een review van geschreven. Die vind je hier: Review:Te Gekke Krijtjes

Nadat ik alle tests had gedaan, ben ik alsnog aan het knutselen gegaan. Daar heb ik deze kaart van gemaakt. Maar dat was niet meteen een succes.



Ik heb even gekeken of ik een landschap kon maken met de krijtjes. Dat is gelukt, maar de voorgrond was voor mij iets te onafgemaakt.



Toen heb ik gestempeld en dat was ook niet goed, daarna heb ik embossing erover gedaan. Vond ik ook niet goed.

Vervolgens heb ik er twee vogels op gestencild. Maar het raakte alleen maar verder verwijderd van wat ik in gedachten had.

Toen kreeg ik het geweldige idee om de hele onderkant af te knippen.

Pas toen viel alles op zijn plaats. Op de foto hiernaast zie je het eerste probeersel.

In vergelijking met de bovenstaande foto van de kaart, is het een groot verschil.

Laat dat dan een les zijn dat je nooit iets wat je niet mooi vindt moet wegdoen. Laat het even liggen. Maakt niet uit hoe lang. Op de een of andere tijd krijg je een briljant idee en dan komt het goed.

"Gebruik je afgekeurde projecten als inspiratie!"

Editor: Elske Kerkhof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===